Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź

Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin

Regulamin

 

Definicje:

BOK: telefoniczne biuro obsługi klienta, odpowiedzialne za pomoc przed realizacją zamówienia, w trakcie oraz po realizacji zamówienia, w tym za prowadzenie procesów reklamacyjnych.

GLS: firma kurierska GLS (adres strony internetowej: http://gls-group.com, infolinia: +48 46 814 82 20 

FORMULARZ REJESTRACYJNY:  zamieszczony na stronie internetowej  ecolight.pl  formularz, wypełniany przez Klienta, w celu założenia Konta.

HASŁO: ciąg znaków alfanumerycznych, umożliwiający autoryzację w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta.

KLIENT: osoba zawierająca oraz zamierzająca zawrzeć umowę z Sklepem za pośrednictwem witryny ecolight.pl  (w tym Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta).  

KONSUMENT: osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

KONTO: podstrona witryny …………………… w której Klient ma możliwość zarządzania swoimi danymi osobowymi, kontroli i obserwowania stanu zaawansowania złożonych zamówień.

LOGIN: ciąg znaków alfanumerycznych /adres e-mail/, indywidualizujący Klienta zarejestrowanego uprzednio w bazie internetowej Sklepu.

PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA: osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

REGULAMIN: niniejszy Regulamin Sklepu.

REJESTRACJA: czynność jednorazowa polegająca na utworzeniu Konta przez Klienta z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sklep w witrynie ecolight.pl  

SKLEP: ECO LIGHT sp. z o.o. z siedzibą w 62-872 Borek , ul Działkowa 2a, figurującej w rejestrze handlowym w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000390718; REGON: 301813546; NIP:6182136345  

STRONA INTERNETOWA:  witryna ecolight.pl  

TOWAR: rzecz ruchoma będąca w ofercie sprzedaży Sklepu – oferowana do sprzedaży na Stronie internetowej.

ZAMÓWIENIE: oświadczenie woli Klienta, wyrażone w formie elektronicznej, bezpośrednio zmierzające do zawarcia drogą elektroniczną umowy sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep.

 

 Rozdział I.               POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Regulamin określa, zgodnie z wymogami ustawy z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zasady i warunki sprzedaży prowadzonej przez Sklep przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, poprzez Stronę internetową.

  2. Informacje znajdujące się na Stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, ale zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 tej ustawy.

  3. Przedmiotem działalności Sklepu prowadzonej za pośrednictwem Strony internetowej jest sprzedaż Towarów na podstawie umowy zawieranej za pomocą środków porozumiewania się na odległość.

  4. Klientami Sklepu mogą być wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.. W imieniu osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej wszelkie czynności związane z zawieraniem umów ze Sklepem mogą wykonywać wyłącznie osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów na podstawie ustawy, umowy lub stosownego pełnomocnictwa.

  5. Sklep za pośrednictwem Strony internetowej prowadzi swoją działalność na terytorium Europy. Dostawa zakupionych w Sklepie Towarów odbywa się wyłącznie na terytorium Europy.

  6. Klient zamierzający zawrzeć ze Sklepem umowę za pośrednictwem Strony internetowej powinien mieć dostęp do łącza internetowego.

  7. Dla prawidłowego pod względem technicznym przebiegu procesu zawarcia Umowy Klient powinien mieć dostęp do przynajmniej jednej z wymienionych przeglądarek internetowych: Internet Explorer 8-9, Mozilla Firefox 4.x-10.x, Opera 11.x, Google Chrome 14.x, lub ich nowszych wersji.  Optymalna rozdzielczość wynosi: 1024x768.

 

Rozdział II.          ASORTYMENT SKLEPU

  1. Wszystkie towary oferowane w sprzedaży na Stronie internetowej są fabrycznie nowe i jeżeli jest to wyraźnie określone w szczegółowym opisie towaru – są objęte gwarancją producenta.

  2. Zdjęcia zamieszczone na Stronie internetowej są zdjęciami rzeczywistymi konkretnych Towarów, jeżeli zostało to wyraźnie określone, w pozostałych przypadkach są to zdjęcia poglądowe.  

 

Rozdział III.         SPRZEDAŻ TOWARÓW

  1. Ceny Towarów oferowanych w Sklepie są wyrażone w polskich złotych, Euro, Lub Dolarach Amerykańskich oraz są wyrażone w kwocie netto, tj. nie uwzględniają podatku od towarów i usług (VAT). Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy, które są doliczane odrębnie na zasadach określonych w Regulaminie. Klient informowany jest, nie później niż 24 godziny od wyrażenia woli związania się umową na odległość, o wszelkich łącznych kosztach związanych z transportem, dostarczeniem, usługami pocztowymi oraz innymi kosztami związanymi z zakupywanym Towarem.

  2. Zamówienie należy złożyć dodając towary do koszyka.

  3. Klienci mogą składać Zamówienia za pomocą Konta, po uprzednim zalogowaniu się na Stronie internetowej (Klienci Zarejestrowani). Rejestracja odbywa się na podstawie danych wpisanych przez Klienta w Formularzu rejestracyjnym zamieszczonym na Stronie internetowej.

  4. Rejestracja umożliwia Klientowi składanie zamówień za pomocą Konta. Rejestracja umożliwia ponadto śledzenie statusu złożonych Zamówień oraz pozwala na sprawdzanie ich historii.

  5. Sklep informuje Klienta o wysokości opłat za dostawę wynikających z wyboru sposobu płatności za Towar, na etapie składania Zamówienia, przed wyrażeniem woli związania się umową, o ile zamówienie ma zostać dostarczone na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przy dostawie na terenie innych krajów Europy informacja o wysokości opłat za dostawę zostaje przekazana w czasie nie dłuższym niż 24 godziny po związaniu się umową. 

  6. Nie jest traktowane jako niezłożone Zamówienie, jeżeli w Formularzu zamówienia umieszczono dane błędne lub świadomie fałszywe, o których to okolicznościach Sklep nie może mieć wiedzy przy zachowaniu należytej staranności.

  7. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Sklep w zakresie prawidłowości wypełnienia lub prawdziwości podanych danych w Formularzu zamówienia, pracownik Sklepu skontaktuje się z Klientem w celu ich wyjaśnienia i weryfikacji. W przypadku nieuzyskania odpowiednich wyjaśnień Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Zamówienia do realizacji. Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o takim fakcie oraz poda przyczynę z jej uzasadnieniem.

  8. Umowa między Sklepem a Klientem zawierana jest w chwili potwierdzenia przez Sklep przyjęcia Zamówienia do realizacji.

  9. Zamówienia Klienci mogą składać 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Potwierdzanie Zamówień i ich realizacja oraz obsługa Klientów odbywa się w godzinach 8:00–16:00 w dni robocze (tj. wszystkie dni niebędące sobotami oraz dniami wolnymi od pracy w rozumieniu obowiązujących przepisów).

  10. Przy dokonywaniu płatności za Towary, wymienione w Załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, które to płatności udokumentowane są fakturą, w której kwota należności ogółem przekracza 15 000 zł brutto lub równowartość tej kwoty - podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, o ile ma on zastosowanie wobec Klienta składającego zamówienie. 

 

Rozdział IV.            REALIZACJA ZAMÓWIENIA.

  1. Doręczenie Towaru Klientowi zlecane jest kurierowi - GLS (doręczenie może być zlecane również innym kurierom).

  2. Realizacja Zamówienia, w przypadku zapłaty przez Klienta za Towar oraz dostawę przed jego odbiorem (opcja określona jako: „Kredyt kupiecki” lub „Przelew bankowy”), rozpoczyna się z chwilą potwierdzenia zamówienia w przypadku opcji „Kredyt Kupiecki” lub zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sklepu wskazanym Klientowi w trakcie składania Zamówienia w przypadku opcji „przelew bankowy” 

  3. Realizacja zamówienia, w przypadku zamiaru zapłaty przez Klienta za Towar oraz dostawę przy odbiorze Towaru (opcja określona jako: „pobranie”), rozpoczyna się z chwilą przyjęcia Zamówienia do realizacji.

  4. Zakupione towary doręczane są pod adres podany w Formularzu zamówienia jako adres dostawy.

  5. Towary nie są doręczane przez GLS w soboty, niedziele i święta.

  6. Towary są doręczane przez GLS w godzinach 8:00 – 16:00.

  7. Pracownik GLS w przypadku niezastania adresata w chwili próby dostawy, winien pozostawić awizo oraz podjąć 2 kolejne próby doręczenia w 2 kolejnych następujących po sobie dniach roboczych.

  8. Sklep nie zobowiązuje GLS do telefonicznego powiadamiania Klienta przed próbą doręczenia przesyłki.

  9. Przy odbiorze przesyłki z Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia:

     - uszkodzenia mechanicznego zawartości,

     - niekompletności Towaru,

     - niezgodności przedmiotu doręczenia z zamówionym Towarem

Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku Klient obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o zaistniałej sytuacji w celu prawidłowego dokonania dostawy Towaru.

  1. Klient powinien dokładnie ocenić opakowanie zewnętrzne towaru i w przypadku dostrzeżenia uszkodzeń, sporządzić stosowną notatkę podczas odbioru lub protokół z przedstawicielem firmy kurierskiej. W przypadku wykrycia uszkodzeń Klient powinien niezwłocznie zawiadomić o tym kuriera oraz Sklep.

Niesporządzenie protokołu lub niezawiadomienie Sklepu niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzeń może stanowić przyczynę odmowy uznania roszczeń reklamacyjnych Klienta. 

  1. Klient ponosi odpowiedzialność względem Sklepu za podanie nieprawidłowych danych adresowych, zgodnie z którymi ma zostać doręczona przesyłka. W przypadku, gdyby doręczenie Towaru z tej przyczyny przez GLS nie było możliwe, Klient zwróci na rzecz Sklepu rzeczywiście poniesione koszty transportu, wg cen GLS, w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Klienta przez Sklep o ich wysokości i przyczynie obciążenia nimi Klienta.

  2. Sklep zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad.

 

Rozdział V.             KOSZTY DOSTAWY.

  1. Dokładnie wyliczone koszty dostawy są każdorazowo wskazywane na Stronie internetowej poprzez wybór odpowiedniej opcji oraz określenie warunków i zasad dostawy.

  2. Zapłata za zakupione Towary i formalności związane z zapłatą ceny w przypadku sprzedaży Towaru „za pobraniem” są dokonywane w miejscu odbioru zakupionego Towaru i prowadzi je przedstawiciel GLS, uprawniony do odbioru od Klienta ceny Towaru oraz innych opłat wynikających z uzgodnienia z Klientem, w tym kosztów doręczenia Towaru.

  3. W przypadku, gdy wartość zamawianych Towarów przekracza kwotę 1000,- zł netto, koszt dostawy ponosi Sklep.

 

Rozdział VI.            CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

  1. Czas realizacji Zamówienia przez Sklep wynosi nie dłużej niż 10 dni.

  2. Czas realizacji Zamówienia, określony w ust. 1 powyżej, może zostać zmieniony jedynie w drodze indywidualnych ustaleń Sklepu i Klienta.

  3. GLS obowiązany jest doręczyć Klientowi przesyłkę w terminie trzech dni roboczych od dnia jej otrzymania od Sklepu.  

  4. Towary doręczane za pośrednictwem GLS, których waga przekracza 20 kg, są doręczane bez ich wnoszenia do lokalu Klienta, tj. są doręczane przed budynkiem, w którym znajduje się lokal.  

  5. W przypadku realizacji Zamówienia, obejmującego więcej niż jeden Towar, zostanie ono zrealizowane łącznie, w terminie określonym dla Towaru, którego realizacja jest odsunięta w czasie najdalej.

  6. W przypadku, o którym mowa w ust.5 powyżej, możliwe jest rozdzielenie Zamówienia i jego realizacja częściami, jednakże wiąże się to dla Klienta z obowiązkiem zapłaty dodatkowych kosztów transportu zgodnie z cennikiem i Regulaminem, o którym to koszcie Klient zostanie poinformowany przed wyrażeniem woli związania się umową. Rozdzielenie zamówienia wymaga każdorazowo wyraźnej dyspozycji Klienta.

  

Rozdział VII.            REKLAMACJE.

  1. W przypаdku zgłoszenia reklamacji dotyczącej wаdy technicznych lub fabrycznych produktu, prosimy o  dokonanie opisu wady towaru podać dane zamawiającego oraz numer zamówienia i przesłać wraz z reklamowanym towarem na adres Sklepu. Zaleca się aby w miarę możliwości reklаmowаny towаr znajdował się w oryginаlnym opаkowаniu wrаz ze wszystkimi dodаtkаmi dostаrczonymi wrаz z towаrem (okаblowаnie, instrukcje, sterowniki itp.).

  2. Do reklamacji prosimy dołączyć kserokopię faktury zakupu oraz opis usterki. PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY

  3. W przypadku niezgodności towaru z umową Sklep w zależności od żądania Klienta nieodpłatnie wymieni towar lub dokona naprawy niezwłocznie po otrzymaniu towaru od Klienta, pod warunkiem poinformowania Sklepu o niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od jej wykrycia.

  4. W wypadku gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub  gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Od umowy Klient nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. Sklep ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.

 

Rozdział VIII.             ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU.

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów o ile zamówienie nie zostało przekazane do kompletacji na magazynie ECO LIGHT. 

  2. Powyższe uprawnienie może zostać wykonane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres e-mail: kontakt@ecolight.pl .

  3. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu na adres e-mail, Sklep niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie oświadczenia na adres e-mail podany przez Konsumenta.

  4. W przypadku skorzystania z uprawnień, o których mowa w ust. 1 powyżej, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań względem Sklepu. To, co Konsument i Sklep wzajemnie sobie świadczyli, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza, że na przestrzeni czasowej od przekazania Towaru Konsumentowi nie może nastąpić:

 a. mechaniczne uszkodzenie Towaru, lub

 b. wystąpienia braku jakiegokolwiek z elementów Towaru, które stanowią jego integralną część w znaczeniu technologicznym lub funkcjonalnym, chyba, że powyższe jest wyłącznie przyczyną wad Towaru.

  1. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.

  2. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać zabezpieczony w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu. Jeżeli nie jest to niemożliwe Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres Sklepu, tj.: ECO LIGHT Sp. z o.o., 62-872 Borek, ul. Działkowa 2a.

  3. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument.

  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

  1. Zawarte w Rozdziale VII Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się także do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

 

Rozdział X.            KONTAKT.

  1. Pracownicy Sklepu prowadzą obsługę Klientów pod numerem telefonu: +48 62 502 32 06  (koszt połączenia – wg stawki operatora), oraz w formie e-mail pod adresem: kontakt@ecolight.pl .

  2. Obsługa Klienta odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

 

Rozdział XI.           INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH

1)      Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi jest Sklep. Z Administratorem można się skontaktować pisząc na adres e-mail: kontakt@ecolight.pl lub telefonując pod numer: +48 62 502 32 06.

2)      Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu związanym z:

  • realizacją umowy o świadczenie usług elektronicznych /obsługa Konta/ oraz umowy sprzedaży, którą Klient zawiera ze Sklepem /w tych przypadkach, gdy Klient taką umowę zawiera/;

  • marketingiem bezpośrednim usług Sklepu, w tym przesyłaniem Klientom informacji o produktach Sklepu, promocjach i najnowszych ofertach /w tych przypadkach, gdy Klient wyraził na to zgodę/

3)      Podstawą prawną przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanego dalej także RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usług elektronicznych lub umowy sprzedaży),

  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Sklepie - takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny)

  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz przetwarzanie danych jest potrzebne w celu realizacji marketingu bezpośredniego usług Sklepu - co stanowi jego prawnie uzasadniony interes).

4)      Odbiorcami danych osobowych Klientów będą lub mogą być te podmioty, którym Sklep ma  obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa (organy publiczne, w szczególności ZUS, US), a także podmioty świadczące na rzecz Spółki usługi hostingowe, prawne, księgowe, serwisowe, doradcze, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę, w takim zakresie jaki będzie konieczny dla bieżącego funkcjonowania Sklepu i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz dla realizacji umowy.

5)      Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w okresie realizacji umowy, a po tym okresie nie dłużej niż jest to konieczne dla dochodzenia, ustalenia ewentualnych roszczeń lub podejmowania przed nimi obrony, wynikających z umowy sprzedaży lub przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych Administratora. Dane osobowe w celach marketingowych będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody na przesyłanie przez Sklep informacji o produktach Sklepu, promocjach i najnowszych ofertach.

6)      Klientom przysługuje prawo dostępu do treści ich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

7)      Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy.

8)      Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne dla celów marketingu usług Sklepu. Podanie danych osobowych dla celów wykonywania umowy jest dobrowolne, ale bez podania tych danych zawarcie umowy nie będzie możliwe. 

 

PRAWO SPRZECIWU

W odniesieniu do podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych wskazanej powyżej - tj. art. 6 ust.1 lit. f RODO, Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na tej podstawie.

 

 

Rozdział XII.          POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy.

  2. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sklepowi, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sklepowi rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.

  3. Sklep, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez niego podczas Rejestracji, co najmniej 20 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.

  4. Klient zobowiązany jest powstrzymać się przed umieszczaniem na Stronie internetowej treści sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszające prawa osób trzecich. Sklep uprawniony będzie do uniemożliwienia Klientowi korzystania z usług Sklepu w przypadku naruszania przez Klienta postanowień powyższych, a także w przypadku wielokrotnego składania Zamówień bez zamiaru ich realizacji.

  5. Strony są zwolnione z odpowiedzialności z powodu siły wyższej, przez okres jej trwania. Za siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności: klęski żywiołowe, nieprzewidziane strajki, itp.

  6. Przyjęcie przez Klienta przesyłki z Towarem bez zastrzeżeń jednoznaczne jest z niewystępowaniem zewnętrznych fizycznych uszkodzeń produktu oraz jego kompletności w zakresie w jakim możliwa jest ocena tego stanu przez Klienta.

  7. Strony wyłączają uprawnienia wynikające z rękojmi za wady Towaru. Wyłączenie odpowiedzialności dotyczy wyłącznie Klientów będących Przedsiębiorcami.

  8. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą ze źródeł własnych oraz z bazy danych producentów, stanowią ich własność i zostały udostępnione Sklepowi do celów informacyjnych i marketingowych. Zakazuje się komercyjnego wykorzystywania publikowanych opisów produktów i ich zdjęć.

  9. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia o wprowadzeniu zmian na Stronie internetowej. Zmiany są jednak bezskuteczne w stosunku do Klientów, którzy zawarli umowy ze Sklepem przed wejściem w życie zmian Regulaminu, chyba że złożą oświadczenie, że akceptują postanowienia Regulaminu w nowym brzmieniu.

  10. W przypadku zwrotu towaru i uszkodzenia go w trakcie transportu na skutek niewłaściwego zapakowania Klient ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.

 

Regulamin obowiązuje od dn.: 1.01.2023 r.

 

Proszę czekać, trwa ładowanie....